Spolupráce - franchising

WORLD of CHILLI (1)

Zdravím všechny chilli nadšence!

Dnes vám nasadím brouka do hlavy.

Uvařte si kávu, čaj nebo si nalejte víno, zavřete psa na zahradu a děti do skříně. Protože následující řádky budou chtít vaši plnou soustředěnost.

Několik vět na úvod.

World of Chilli roste.  To je prosté konstatování faktu.  A vy se nás často ptáte na možnost nákupu i v jiných městech.

Tuto ideu už jsme s Haninou měly ve hře několikrát. Ale realizace byla pouze v hrubých obrysech. Až teď, jisty si svojí pozicí na trhu, jsme se rozhodly jít znovu – jako už po několikáté – s vlastní kůží na trh.

Pravděpodobně už některé z vás napadlo, kam mířím. Už jsme velký holky, a toto je vstupenka do světa dospělých.

Ano…Frenčízová licence je na stole!

 

PROČ_ 

V několika bodech vám popíšu, co nabízíme, ale taky co požadujeme. 

Tyto prvotní informace vás mají především ZAUJMOUT……

  1. Samozřejmostí je, že frenčízou získáte neskutečně atraktivní prodejnu, všechny naše produkty  jsou ručně zpracované,  základní suroviny v Česku pěstované, bez konzervantů, bez éček, raritní, nezprofanované…
  2. Nabízíme velmi rychlý start, po zakoupení licence můžete "do pár týdnů" prodejnu otvírat a od prvního dne vyděláváte peníze
  3. Poradíme s výběrem místa – samozřejmě pokud nemáte vlastní prostor. Možná se vám to zdá zbytečné, ale je to tak zásadní a my se v tomto už tolikrát spletly, že nám stačí si projít vaše město a přesně zacílíme tak, aby se vám dobře prodávalo. Prostě abyste neudělal/a stejnou chybu jako my. Chilli zákazník je totiž velmi specifický zákazník
  4. Požadujeme od vás nejdřív ze všeho jeden den vašeho času. Osobní setkání... Chceme, abyste přijeli k nám do Brna, a prošli si s náma obchod, výrobnu i fóliovníky. Frenčízant musí přesně vědět, jak to všechno vzniká. A celou tu dobu se budete ptát, a my budeme odpovídat
  5. Zaškolíme vás do morku kostí. Absolvování školení, které je v rozsahu 3 – 5 dnů, záleží, jak jste „kovaní“ v chilli odrůdách. A možná vás i vyzkoušíme a oznámkujeme  Jak to řešíme je popsáno samozřejmě v licenční smlouvě.
  6. Zorganizujeme pravidelná setkání frenčízantů, protože výměna zkušeností je v tomto oboru k nezaplacení
  7. Kompletní sortiment má nyní skoro 200 položek! To už vám samo o sobě vytvoří obrovskou atraktivitu prodejny. Zákazníci, včetně cizinců si obchod s nadšením fotí se slovy, že toto se jen tak v Evropě nevidí.
  8. Prodáváte něco, co zákazníci jen a jen chválí. Skoro 100 procentní kladná zpětná vazba vás nabíjí a do práce chodíte rádi. To se trošku vytahuju, ale přibližně tak to je – máme velmi nízké procento nespokojených zákazníků.
  9. Všechny naše produkty vám zvládneme pravidelně doplňovat za velmi výhodné nákupní ceny.
  10. Protože jsou produkty samy o sobě atraktivní a barevné, upřednostňujeme jednoduché vybavení prodejny, regálový systém Ivar z Ikea zcela dostačuje. Tzn . máte nízké vstupy při vybavení prodejny. U některých frenčíz je toto velmi vysoká až nedostižná položka vstupních nákladů.
  11. Marketingová podpora na celorepublikové úrovni jde  z naší strany a v naší režii. Marketing lokálního dosahu si řešíte sami. Samozřejmě i toto je podrobně řešeno ve smlouvě.
  12. V průběhu roku máme 4 prodejní vrcholy, v lednu semínka, v dubnu sazenice, o prázdninách čerstvé plody a o prosinci ani nemluvím. To jsou období, kdy jsou tržby opravdu, řekla bych - milé
  13. Prodejní strategie a podpora (manuály, nákupní tašky, vánoční obalové materiály, letáky…) jsou samozřejmostí. Nenecháme vás v tom, a naopak rády přijmeme jakékoliv vaše nápady
  14. Požadujeme (je to trapný, ale) nadšení - já vím, že je to jak z motivačního inzerátu
  15. Požadujeme prostor 20 -40 metrů2. Menší by se nedal dostatečně zařídit, je potřeba lednice, mrazák, prodejní pult, regály….Ale není to dogma, může nás okouzlit i něco menšího, stejně tak jako nějaký rozměrný prostor
  16. Frenčíza je pro vás bezpečná, s jednorázovými vstupními náklady (koupě licence, vybavení prodejny zbožím), to hlavní riziko stále neseme my
  17. Frenčíza je především o vaší iniciativě a chuti poznat do hloubky nějakou novou oblast. Všechny informace k prodeji produktů dostanete už ověřené a ozkoušené, na stříbrném podnose, ale nadšení pro vedení tohoto obchodu musíte mít vlastní...
  18. Jsme vám stále k dispozici s jakoukoliv podporou, vaše nápady vítáme. Náš eshop je pro vás velkou reklamou, ze které neomezeně těžíte. My ho spravujeme, zákazníci ale chodí nakupovat k vám.
  19. V podkladech k vedení prodejny nechybí seznam krizových situací, a v případě potřeby vás jimi provedeme, například kontroly z úřadů, případné reklamace. Ne, že je vyřešíme za vás, ale už jsme se se vším za těch osm roků setkaly, takže máme zkušenost a nic nás nezaskočí.
  20. Všechny podmínky řeší naše velmi podrobná frenčízová smlouva
  21. Napadá vás vůbec nějaký důvod, proč si obchod s kompletním sortimentem produktů a výrobků WORLD of CHILLI ve vašem městě neotevřít?

Nás ne….

shrneme to

Pokud jste se už částečně rozhodli,

tak si naplánujte výlet k nám do Brna, a...

  1. Začněte si shánět obchodní prostor o výměře 20 – 40m2.
  2. Exkluzivitu garantujeme v rámci těchto měst  – Ostrava, Plzeň, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Ústí nad Orlicí, Karlovy Vary, České Budějovice, Jihlava, Olomouc, Zlín. Budete jediní ve vašem městě. Výjimkou je samozřejmě Praha, kde se nás může potkat víc. 
  3. Při první osobní návštěvě u nás se toho dozvíte hodně, ale ne všechno. Pokud už budete ve fázi vážného zájmu, podepíšeme smlouvu o smlouvě budoucí a teprve poté probíráme všechny detaily licence. Nejde o to, že pak už není ze spolupráce cesty zpět, ale jde o tok informací – především podmínky mlčenlivosti

 

My budeme po vás chtít především 

splnit a dodržovat tyto body

  1. Zaplatit licenční poplatek
  2. První vybavení prodejny našimi produkty  podle velikosti prostoru – každopádně musí být všechny naše produkty zastoupeny a obchod musí vypadat plně – žádný butikový styl
  3. Udržování stavu plnosti prodejny – tzn. každý konkrétní produkt z naší nabídky musí být stále v plném počtu, většinou 6 – 12ks (výjimkou jsou sezonní záležitosti, například čerstvé plody nebo sazenice). V praxi to znamená každý pátek zasílat objednávku.
  4. Nabízíme i mikrofrenčízu – tzn. sdílený prostor s jiným vhodným sortimentem, v tomto případě velmi záleží na typu sdíleného obchodu. Ne ke všemu se chilli delikatesy hodí

 

a spoustu dalšího :-)

Alena